فرماندار همدان عنوان کرد:

پروژه پردیس سینمایی  که دولتی بود چرا خصوصی شد؟

فرماندار همدان با اشاره به 600 میلیون تومان اعتبار در پروژه پردیس سینمایی،هزینه شده گفت: باید بررسی شود چرا پروژه دولتی، خصوصی شده است.

پروژه پردیس سینمایی  که دولتی بود چرا خصوصی شد؟به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  تعالی فرماندار همدان ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان،تأکید کرد: باید زوایای مختلف موضوع  پروژه پردیس سینمایی  روشن شود که چگونه هزینه شده است؛ این موضوع که چرا پروژه دولتی، خصوصی شده و مستنداتی در این خصوص نیست نیز روشن شود.

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبارات شهرستانی 63 میلیارد تومان است، بیان کرد: 20 میلیارد تومان از اعتبارات کل شهرستانی از محل اعتبارات استانی، 37 میلیون تومان از محل اعتبارات توازن و 6 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات نفت و گاز است که با این میزان اعتبارات، اجرای تعدادی از پروژه‌ها می‌ماند.

فرماندار همدان با بیان اینکه لازم است با همت و کمک نمایندگان، ارتباطات خوب آنها و نفوذشان در کمیسیون‌ها بتوانیم بیش از ۸۵ درصد اعتبارات گلوبال در مرکز را دریافت کنیم، افزود: این موضوع یکی از رویکردهای امسال است که بتوانیم وضعیت اعبتارات شهرستان را تقویت کنیم.

تعالی با تأکید بر اینکه وضعیت اعتبارات شهرستان همدان نسبت به سایر شهرستان‌ها خوب بوده است، تصریح کرد: از اعتبارات سفر رئیس جمهوری نیز شهرستان همدان خوب و بیش از سایر شهرستان‌ها بهره‌مند شد؛ تخصیص 30 میلیارد تومان به پروژه بیمارستان جایگزین بیمارستان اکباتان و 200 میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن از آن جمله است.

وی با بیان اینکه امیدواریم وضعیت اعتبارات بهتر شده و اجرای پروژه‌های بیشتری را داشته باشیم، ادامه داد: به منظور رفع موانع و حواشی سه پروژه تالار 5 هزار نفری، پردیس سینمایی و موزه هنرهای معاصر باید طی یک هماهنگی جلسه‌ای با حضور ارشاد، استاندار و امام جمعه برگزار و از ظرفیت نمایندگان نیز برای جذب اعتبارات کمک گرفته شود.

فرماندار در ادامه با تأکید بر اینکه از محل اعتبارات توازن سال گذشته تخصیصی نداشتیم، خاطرنشان کرد: با توجه به این وضعیت در حقیقت ۲۰ میلیارد تومان اعتبار داریم که 10 میلیارد تومان آن تخصیص می‌یابد؛ امسال نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی وارد میدان شده‌اند و برای دریافت کمک‌ها از این طریق رهایشان نمی‌کنیم.

احداث پردیس سینمایی همدان از جمله مصوبات اجرایی نشده سفر دوم ریاست جمهوری دولت نهم در سال 87 بوده است.

انتهای پیام/ص.ف

پروژه پردیس سینمایی باید در اولویت قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.